Dilbert en Español

sábado, 27 de enero de 2018

Utilitats del espai web a l'àrea de formació de l'FVMP / Utilidades del espacio web en el área de formación de la FVMP

Benvolgut/da company/a:

Des de l'espai web de l'àrea de formació de l’FVMP www.fvmp.esFORMACIOSOL·LICITUD, escrius el teu email de registre i el teu DNI, i fas clic a ENVIAR, pots veure un històric dels cursos sol.licitats, els que has realitzat, als què has renunciat, etc. -des de l’any 2016- a més de poder accedir i actualitzar les teues dades personals i laborals. Durant el període en què el pla anual de formació contínua estiga en marxa també podràs veure l'estat en què es troba la teua sol·licitud (pendent, seleccionat...).

Quan es publique el pla FC2018 rebràs una comunicació en el teu email de registre perquè entres en la teua fitxa i selecciones els cursos en què estigues interesat/da (la resta de la informació es conserva any rere any). Et mantindrem informat/da amb les novetats que es vagen introduint en aquest espai.

Rep una salutació ben cordial



Estimado/a compañero/a:

Desde el espacio web del área de formación de la FVMP www.fvmp.esFORMACIONSOLICITUD, escribes tu email de registro y tu DNI, y haces clic en ENVIAR, puedes ver un histórico de los cursos solicitados, los que has realizado, a los que has renunciado, etc. -desde el año 2016- además de poder acceder y actualizar tus datos personales y laborales. Durante el periodo en el que el plan anual de formación continua esté en marcha también podrás ver el estado en el que se encuentra tu solicitud (pendiente, seleccionado…).

Cuando se publique el plan FC2018 recibirás una comunicación en tu email de registro para que entres en tu ficha y selecciones los cursos en los que estés interesado/a (el resto de la información se conserva año tras año). Te mantendremos informado/a con las novedades que se vayan introduciendo en este espacio.




No hay comentarios :

Trabajar bajo presión, según Dilbert