Dilbert en Español

viernes, 29 de enero de 2016

Demà sí estaré-Mañana sí estaré


La vida no deixa d'oferir-nos sorpreses. Ara que ja no esperava prendre un nou rumb, si més no ho desitjava, sorgeix l'oportunitat de canviar el meu lloc de treball i, d'aquesta forma, aproximar-me a la meua família. Cal recordar avui, en el moment del comiat “provisional” -estaré fóra uns mesos- que gens, ni el més volgut, és per sempreDurant els últims vint anys, ara que ho pense, que han passat a una velocitat de vertigen, he gaudit i compartit moltes experiències –laborals i també personals- amb els meus amics i companys, els que sempre em vau donar suport i m'acompanyareu, perquè para vosaltres jo seguiré estant. A tots us envie una afectuosa salutació i em resistisc a dir-vos adéu, així que fins prompte...

La vida no deja de depararnos sorpresas. Ahora que ya no esperaba tomar un nuevo rumbo, cuando menos lo deseaba, surge la oportunidad de cambiar mi lugar de trabajo y, de esta forma, aproximarme a mi familia. Hay que recordar hoy, en el momento de la despedida “provisional” -estaré fuera unos meses- que nada, ni lo más querido, es para siempreDurante los últimos veinte años, ahora que lo pienso, que han pasado a una velocidad de vértigo, he disfrutado y compartido muchas experiencias –laborales y también personales- con mis amigos y compañeros, los que siempre me apoyasteis y me acompañaréis, porque para vosotros yo seguiré estando. A todos os envío un afectuoso saludo y me resisto a deciros adiós, así que hasta pronto...


No hay comentarios :

Trabajar bajo presión, según Dilbert